my week :O

wow what a week. the only nice thing what has happened is that liam is doing bril in school.

monday – rang up npower to find out if i can have the £380 what is left in the cred because i moved everything to a new provider in may. they now say that there still taking money out because of the 2nd meter (WHAT DON’T WORK). i had to ring up the new people about it and they said they will sort it. npower only told them about the one meter but not the 2nd one…

wednesday – i was at work cleaning a oven (chicken oven). i was cleaning the safety glass inside until it fell out and landed onto me hot. i took the glass off me and thank god i have no marks but did shock me.

friday- I thought hey I’m gonna have no make up on, have my hair looking normal and Wear my purple baggy joggers. I was walking to my mums house when someone opened up there door just to shout wow look at that mess and she closed the door. I just laughed and wanted to say well I’m not out to impress 0.0.

 

Advertisements

single mummy

my son has got to a age when he keeps asking me when he is getting a dad aka when are you gonna get a boyfriend mother lol. i just look at him and say that one day mummy will meet someone and then he turns around and says well if you don’t want a dad can i have a 2nd mum 0.0… MY SON THINKS I LOVE LADYS LOL.

i was thinking about it today about going on some dates because this might shock you but guys do ask me out :O . but for some dumb reason i thought it be a good idea to read my diary and started to read about what happened to my last long relationship and how badly it ended.

i have been single for a year but scared of the dangers in being in one.

not a happy mummy

19059046_10212331994551073_1678314407682384660_nwent to pick my son up from school to see that my boy has a lovely black eye. I asked him who did this to you but he didn’t say so I asked his teacher. she says someone bumped into him and in the report its been put down as a small bump.. when I was walking home I asked a parent to have a look at it and even they said liam has been punched.

off to see the office tomorrow.

WHAT A MORNING

was at home drinking my coffee and was about to watch some crappy morning tv when i got a phone call from my son’s school saying he has fallen over and opened up the side of his head. i went up to the school thinking it was only gonna be a little cut but nope IT WAS BIG and blood (as liam was saying real blood). so we went up to huddersfield royal infirmary and was stuck in there for 3hours. He has had the cut glued but like i said to him when the ladys ask you how you did it don’t tell them the truth that you fell over your own feet and landed onto a table then headbutted a wall lol.

got to have the night off work because i’m on the 24hour watch so i do hope the message got to the member of staff who i was post to be working with tonight.

bring on 2017

i can’t wait to start a new year and put everything what happened in the bin.

2016 has kind of been crap for me…if someone said hey this year your job will change, family dog will be put to sleep, find out ya ex was cheating on ya, son needs more help (life skills/probs) ,money probs (thankyou kirklees), some crazy person will go round blacking your name, date someone and they dump you for money/work, you will end a 20 year friendship…..

lets hope next year will be a hell of alot better.

Tuesday feelings

sorry for not blogging since friday. sometimes i just don’t think people want to know whats going on in my crazy mind. one min i feel happy as pie but soon as i sit down and i’m alone my head starts to think and i feel lonely as pie.

i’ve also notice since i’ve been keeping to myself the people i don’t mostly talk to are being friendly but the people who say there my friends have not said a thing and have not even asked me if i’m ok and also last week when i told someone about not feeling to good he only said alright (O_O). i’ve made up my mind that soon as 2017 hits alot of people are going and i’m gonna try and make new friends (but don’t no how lol).