tax fun

I was gonna write about this yesterday but after what happened on Monday I thought naa I write about it the next day.

my mum spent 2hours yesterday on the phone because housing have now put up my rent to £65 a week ( was £40) because they are saying that I’m working over 16hours.  SOOOOOOO I had to ring up the tax office and then I  found out that my tax code was wrong and that it says that I’m working two jobs and making £800 a month at each jobs. wtf I only have one job and I only do 16hours a week and very lucky if I make £500 a month. they have sorted out the prob and I will be getting money back (because I have been getting taxed).

what a joke >:(

never ever join npower….. was on the phone with them for nearly a hour because this is the 2nd time they have not taken out my 3 month bill (paying two months this time). they said that my direct debit had stopped because i’m changing to a new energy Company (monthly pay what i wanted). but like i said to the woman but i don’t bloody have a direct debit with you I’M ON CREDIT and the only reason you have not taken out the money is because i’m sick of your crap and leaving ….just take out the money or i will have to get a solicitor involved because this is a sodding joke…after waiting on hold for 15mins they soon took out the credit…
NEVER EVER join Npower…they mess with your 3monthly bills , will send you letters saying you owe them money WHEN YOUR IN BLOODY CREDIT 😡 , wait in all day for them to come round but don’t show up. 3 years of this crap.

got to love kirklees housing

got a letter today saying if i didn’t ring them in 7days to let building sevices to look at my gas appliances they will be taking me to court to gain access. i could not help but bloody laugh at the letter. they where post to come round on 23rd feb but came around at 3pm but i had to go out around that time for doctors and they was post to come on the 27th but they didn’t even show up or post a note into my letterbox (O_O).
The woman down the phone said it says on the computers that i bloody work and that i have a son so the best times to get me are 10am to 2pm HMMM SO WHY TURN UP AT 3PM. sorted it out now that there coming to to my home on wednesday and they better sodding show up.
also been told that if i don’t let them in that there gonna cut off my gas but i have a young child and i thought they can only cut you off if your not paying (O_O).

bring on 2017

i can’t wait to start a new year and put everything what happened in the bin.

2016 has kind of been crap for me…if someone said hey this year your job will change, family dog will be put to sleep, find out ya ex was cheating on ya, son needs more help (life skills/probs) ,money probs (thankyou kirklees), some crazy person will go round blacking your name, date someone and they dump you for money/work, you will end a 20 year friendship…..

lets hope next year will be a hell of alot better.

facebook have put me on lockdown

Nope this is not a joke.

I woke up this morning and logged in to see that fb have locked up my site saying i needed to show some id to show who i am. Well i ended up sending them a message asking them what the hell was going on and why they needed my id to see if i’m real.They said that some lovely person thought it be cool to report me for being under 13 (im 28) and that my name Kera Price is fake. So i have had to show fb my id and waiting for them to see that i’m real or has my site with so many photos has gone.

ive made a new one but only adding people i want on there for the time being and on top of that i feel like this is a blessing because I’ve been wanting to delete facebook for some time.

PS i have a funny feeling i know who has done this….thankyou because of you i have lost alot of photo’s and videos of my son 😦 .

UPDATE – GOOD NEWS AFTER 5HOURS OF SORTING OUT THE MESS FB HAVE LET ME BACK ONTO MY SITE AND SAID SORRY FOR THE MESS.

Tuesday feelings

sorry for not blogging since friday. sometimes i just don’t think people want to know whats going on in my crazy mind. one min i feel happy as pie but soon as i sit down and i’m alone my head starts to think and i feel lonely as pie.

i’ve also notice since i’ve been keeping to myself the people i don’t mostly talk to are being friendly but the people who say there my friends have not said a thing and have not even asked me if i’m ok and also last week when i told someone about not feeling to good he only said alright (O_O). i’ve made up my mind that soon as 2017 hits alot of people are going and i’m gonna try and make new friends (but don’t no how lol).

arrr what a morning

woke up at 4am and started to plan out my day. i had my morning coffee and started to get ready for work but soon as i got to work everything just went wrong. the hoover thought it be a good idea to not work so i had to bush the mat’s , floor needed a bush what was a mess but was asked why i was doing it because it should of been done early on, bins full , no bog roll and on top of that cleaning department was a mess. it also looks like someone has walked out of a job so YEP (and no not me). soon as i got home i just fell onto my bed and felt like saying wow. i’m thinking about ringing up this cleaning company because i still don’t have my uniform and it’s been a month now.