i forgot to tell you sexy people about last week :O .

1st i got a letter from housing. i thought oh my rent might be going up to £70 a week because right now i’m paying £68 thanks to my ex job not telling the tax office. good news my rent has gone down to £45 a week. i have to admit i had happy tears when i saw that letter.

2nd my housing officer rang me up to say that the neighbor rang him up. i thought oh what he complaining about. the guy admitted to everything and tried to blame stuff on my son. the officer told the guy to stop . the best part is the guy who is living in that flat should not even be there.  he told housing that his mum is on holiday (WHAT 3month one).

3rd liam’s ADHD paper work has come to school. been told it can take up to 2years to get stuff sorted but i’m happy we got the paper work.

 

Advertisements

two school meetings

  1. first meeting was with the school nurse and headmaster. to me the meeting was more about them talking to each other and me being added into when needed. i had some good news there gonna be trying to sign liam backup to speech. but i did have very odd chat. the headteacher asked me if liam watches horror stuff. i said no he plays a game called roblox and there games on it but nothing bad (i would not let him play if they was bad)…well after a long chat i found out liam had been talking about the game but the thought i was letting liam watch horror :O ( told liam now he is NOT ALLOWED to play scary games on roblox). after this i asked stuff but i felt like i was being judged and odd.

2.  2nd meeting was alot better and i felt alot more had been said and done. it was with the school psychologist.  looks like liam could be getting more help and maybe his assessment pushed. he gave me better advice about liam poop probs and bedtime probs at home. oh and there gonna be a assessment on safety at school because liam has been coming home hurt (bumps and cuts).

omg

don’ t you just love it when your child says something and it makes you feel like your slowly melting into the chair your sitting in. on Wednesday we was at the doctors. she was running 20mins late and my son can’t sit still more then 5mins without doing or saying something. a big lady left one of the rooms and Liam shouts HEY MUM LOOK AT THAT FAT LADY. I just felt my body melting. I told him that it was rude to say that and everyone is different but Liam said yer but she’s fat.

(O_O) I didn’t know where to hide my face.

more crap :(

last week I got paid but sadly I was taxed £160 and I can’t get the money back till next year and because my big bills have now been paid my money sucks right now. on top of that housing has suspended my benefit payments after I have told them for 6monthss that my wage is everywhere and I do not know what is going on. this means now that I have to pay full council tax (paying £60 right now) and my rent will be £70 a week….

just feel like hiding under my bedroom :(.

 

hi :D

sorry for not blogging a lot. like I said in my last post something big has happened and sadly I have now been told if it goes to court its her word not mine so I have to admit that has peed me off but good news I have got some money out of one prob but sadly I’m not aloud to say nothing. don’t worry i’m not going to court lol but a lot has happened.

anyway lets change the chat to some happy news. it was parents meeting tonight and I thought noooooooooooooo. Liam is bril in maths and good at English . school are on about getting a behavioural psychologist for Liam but he’s not as bad as he was (just have to see).

wtf lmao

if people read my blogs i think it was only the other day when i did a blog about guys asking me out and how a guy i liked asked me out and i said nope (if you’re reading ask me on a date to movies or buy me a teddy lol). well i saw my bro today. he said he went out on friday night and some guy came up to him and asked if he was kera’s brother and he said yes and the guy said he used to work in the same building as me and that i’m fit…my poor bro just looked at him and said ok (lol what’s he post to say). he told me what he looked like but i don’t have a clue who it is lol.

(O_O) i do not understand what guys see in me lol.